img { max-width: 3500px; width: expression(this.width > 3500 ? 3500: true); }

vendredi 26 août 2011

Just to see

In my shoes, just to see
What its like, to be me
Ill be you, lets trade shoes
Just to see what id be like
To feel your pain, you feel mine
Go inside eachothers minds
Just to see what we'd find
Look at shit through eachothers eyes
It dont matter saying you aint beautiful
They can all get fucked just stay true to you
Dont matter saying you aint beautiful
They can all get fucked just stay true to you.

They can all get fucked.




3 commentaires:

Julie Paris McAllister a dit…

Eminem comme toujours! Moi aussi je suis une grande fan depuis mes 13 ans environs et même si certaines de ses chansons sont vraiment à prendre au second degrès, d'autres sont tout simplement profondes et magnifiques comme celle-ci :)

Anonyme a dit…

ALice hier j'ai regardé un sneek peak de Em et Royce, genre Bad meets evil european tour, enfin England tour si je puis me permettre.
bah j'etais bien triste.
Avec 50 000 personnes qui chantent toutes I need a doctor ...

Alice a dit…

putin tu-te-fous-de-ma-gueule....
:(